Jaha....

(Vi gör ett nytt försök)
hahhah jag hatar 1april för...
på kvällen runt nio kanske så smsar ebba mig.
och jag blir verkligen jätte lurad!!
Jag tänkte liksom att, ja att första april var över så jag trodde verkligen henne!!
Ebba: Heej <33
Jag: Heej <3
Ebba: görr du??
Jag: inte mycket,, tittar på tv. Vad gör du??<3
Ebba: kom precis hem från sjukhuset://<3
Jag: okej,, vad gjorde du där??<3
Ebba: Jag har brutit foten </3
Jag: va? men lille vännen,, hur då??
Ebba: jag och min kompis åkte inliens och så stannade vi till vid en lekplats och vi hade inga vanliga skor med oss så vi skulle klättra i inliensen och då trasslade jag in mig och fasnade med foten så jag vrikade till den.
Jag: Hahhaha,, klant fia!! hahaha förlåt men jag skrattar åt folk när dom gör illa sig;)) men hur länge ska du gå på kryckor och hur länge ska du ha gips??
Ebba: hahahahah april,, april.... jag har inte brutit foten...<33
Jag: Vaaa??? hahahhah,, va det ett april skämt?!?
Ebba: hahaha aa<33
sen blev det en massa sms med hahhahah vi satt typ så i en kvart....
hahahah
Men bara så du vet EBBA du ska få igen!!<333
(hahah vet att det var 6 dagar sen det hände men jag visste inte att det blev ett fel men här har ni det jag skrev förra gången)
Puss


Kommentarer
Anonym

HAHAHAHAHAH, jag är bäst (y)

Puss ;*

2012-04-08 @ 21:33:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0