barn

åå, mina barn jag har på dagis är för söta.
man vill bara äta upp dom.

det kommer bli så jobbigt sen när jag slutar på fredag.
jag vill inte lämna min små söta barn.....
men måste tillbaka till min skola
det är väl inte sådär jätte kul men jag saknar min lille söte sak där hemma<3
så ja, man får ta det som det är helt enkelt.
idag har vi mest varit ute och lekt för nu är ju solen uppe och det gillar vi.
sen har vi pysslat lite och haft en sov stund.
alla barnen ville hålla mig i handen när vi skulle sova..
så söttta ...........
och snart ska jag och min moster åka i väg och träna.. vi ska träna kick and box, tror det heter så...
men det ska bli as kul, vad man ska göra sen är nog och titta på big brother
sen är det natti natti...
får se om jag bloggar lite till om en stund
Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0