Jävla idioter!!



Heej som jag sa i går så ger jag tummen upp för onsdagar, det skulle jag aldrig ha sagt......
För när jag och min kompis skulle hämta våra cyklar och cykla hem så ser jag att min hjälm är borta.
Sen när vi kommer lite närmre så ser vi att det är några jävlar som har eldat på min cykel.
Mina däck är helt upp eldade, sen var hela cykeln helt svart.
Vad är det för samhälle vi lever i??
Vad är det för sjuka människor som håller på så?!?
Hur kul är det för mig liksom, jag måste gå till skolan på morgonen nu, och det kommer att ta as lång tid, för det är rätt långt till min skola, och då måste jag gå upp tidigare och jag är ingen morgon människa.
Asså jag vill bara strypa dom som gjorde det!!!!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0