Lång Fredag

Heej.
i dag är det långfredagen i stilla veckan ^^)
man måste ju kunna sådant när man går på konfermation.
sen är jag ledsen att jag inte har bloggat.
det är så att jag är i halmstad hos min mormor, och då måste jag dela med mig av min dator, så jag får nästan inte ha den.
men nu tog jag den från mina bröder även om dom blev as sura!!
sen är jag ledsen också att det förra inlägget blev något fel på.
det kommer om en stund.
snart ska jag börja baka, jag ska baka muffins till vår lilla påskfest vi ska ha imorgon.
kommer några bilder på muffisarna om ett tag.
sen kanske det kommer några bilder på festen men dom kommer nog på söndag då....
idag är jag väldigt glad för i går mådde jag jätte dåligt, jag kunde inte ta mig från soffan.
men i dag mår jag bra.
har dock inte så mycket att göra ska nog börja med en biologi uppgift om genetik efter att jag har bakat, men jag får se vad som händer med den tanken sen....
( Tror att den kommer att försvinna ganska snart.... )
nehe nu måste jag gå...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0