Jaha

Hahahha igår asså,, jag gillar inte april!!
I går när jag trodde att 1 april var över får jag ett sms av ebba.
Ebba: Heej
Jag: Heej <3
Ebba: vad gör du??<3
Jag: nä inte mycket tittar på tv typ,, vad gör du??<3
Ebba: Kom precis hem från sjuk huset :// <3
Jag: okeej,, vad har du gjort där?? <3
Ebba: Jag har gipsat foten för jag har brutit den! ://
Jag: Men lille vän hur lyckades du med det??<3
Ebba: jag åkte inlines med en kompis och vi stannade till vid en lekplats och vi hade inga vanliga skor så vi klättrade med våra inlines och då fastnade jag och vred till foten.
Jag: Hahhhahah klant fia!! hahhah förlåt men jag är en som skrattar när man slår sig xD Men hur länge ska du gå på kryckor och hur länge ska du ha gipset
Ebba: Hahhaha APRIL,, APRIL!!! Jag har inte brutit foten!!
Jag: Va faaaaaan ?!?<33
Ebba: as garv.......................
Sen skrattade vi typ i 25 år xDDDD <33
Ebba du ska få igen så du vet!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0