söndag...

Heej mina älskade vänner.
I dag är det söndag och jag är på riktigt bra humör.
Solen skinner och det är as varmt.
Och det gör mig jätte glad. Jag älskar solen och sommar.
För nu är det vår och vad kommer efter vår jooooo sommar.....
åå tänk va härligt det hade varit med sommar lov nu.
Men man vår väl vänta lite, lite till.
jahha nu är man inte i helsingborg längre åkte hem i fredas. Kanske är lite mindre roligt att vara hemma men jag har saknat min familj och så.
Men det är ett stort minus att det är skola i mon och ett ännu större minus att vi tar bort en timme så jag kommer vara så j*vla trött den här veckan.
Önska mig lycka till att hålla mina ögon öppna i veckan.....






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0