Regn

I dag har det varit väldigt dåligt väder.
Det ger vi tummen ner för.
Jag vill ha sommar och sol och inte regn och månlig och tråkigt väder.
Jag tycker att värdet har rätt stor betydelse för vilket humör man har.
För om det är grått och tråkigt så blir jag på lite dåligt humör.
Sen om det är soligt och glatt så blir jag på bättre humör.
det är rätt konstigt men ändå rätt logiskt eftersom det är grått och tråkigt så blir man grå och tråkig sen om det är soligt och glatt så är man solig och glad.
Hahhah.......
Nu sitter jag och tittar på tv.
Har inte så mycket att göra, jag tänker väl mest på det här om min cykel.
Just det jag måste gå och göra matten.
Jag tycker inte om matte men jag går ändå jag i den högsta och smartaste matte gruppen.
Aja måste dra...
Hörs sen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0