Konfirmationsläsning

Tjenare idag har jag haft konfirmationsläsning.
Har det varannan tisdag.
Jag tycker det är väldigt roligt, speciellt när man får åka på läger med sina vänner.
Men jag är väl inte jätte troende, jag vet inte riktigt.
Men i dag är det tisdag om ni har missat det.
Det är 3 dagar kvar till fredag och PÅSKLOV.
Det ska bli så skönt att inte vara i skolan på 2 veckor för jag har taggigt ledigt en vecka extra!!
SÅ J*ÄVLA GÖTT.
I skolan i dag har det varit rätt chill för först hade vi hk, och då gjorde vi påsklunch.
Jag och min kompis gjorde en rulltårta och det var nog det godaste:)
Sen fick vi sluta tidigare för vi skulle gå på konsert, på en annan skolan.
Så vi missade (eller slapp) Tyskan. Sen tråkigt nog missade vi musiken men, men.
Sen kom vi tillbaka och åt, sen hade vi religion sen matte och sist svenska.
Och på matten så hade vi vikarie så vi spelade spel och hade lite kul.
Nä men vi gjorde inte så mycket då, alla satt och pratade med varandra.
Så tummen upp för denna tisdagen.
Sen är det tummen upp för onsdagar också för då har vi bara 4 eller 5 lektioner sen har vi håltimmar.
Nu gör jag inte så mycket väntar på Big Brother....
Undrar vad som händer i kväll?!?
Man kan ju undra varför, VARFÖR tittar man på det men man kan inte hjälpa det, om man tittar en gång så är det kört!!
Hahhha men Big Brother in my heart.
God Natt<3




Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0