Dikter


Åå, älskade bröder vet ni vad vi tjejer går i genom.
Vet ni vad vi gör för att inte gråta.
Vi ställer upp i en kamp varje dag för att vinna över kärleken.
Men att ställa upp mot den tuffaste motståndaren man kan ha, tar hårt på ens krafter.
För att kunna klara dagarna som går behöver man kärlek.
Men om man inte får någon kärlek tillbaka, hur ska man då kunna vinna, hur ska man då kunna klara av dagarna som bara går och går och dom kommer fan inte tillbaka.
Åå älskade bröder ni är allt mitt, men vad är jag för er.
Ni skulle bara veta hur stor min kärlek är men om man inte får någon tillbaka, hur ska jag då veta vad som är kärlek och inte.
Så snälla sig mig mina älskade systrar och mina hatande bröder vad är kärlek.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0