I <3 U

Heej
i går hade vi avsluning och i dag är det sommarlov snart ska
jag till min kompis fredde vi ska sova i kväll :)))
På onsdag ska jag åka till halmstad och då ska jag försöka lägga in ett in lägg minst en gång om dagen
P.s Fredde är en tjej Fredrika <3

Är det bara jag eller många andra som är kära i en person som är helt underbar <3
Jag blir tokig jag gilllar honom jätte mycket ochj vi är bra kompisar och så men
jag våggar inte säga något
jag är en son jävlafeges:(( 
Någon som har jätte bra tips :))

Emelie
Puss 



Kommentarer
Ebba <3

du måste blogga på www.smurfarnaebbaemme.blogg.se



..oxå! :) <3

älskar dej! :)

awe, är det mig du gillar så mke?! tänkte väl det, hah, nejj. men xD

2011-06-18 @ 23:47:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0