Sorry alla!

Jaha nu va det dags för studentmiddag
ska bli kul ( vi ska till mammas kompis dotters studentmiddag )
kanske kommer lite bilder sen men vi vet ju hur jag är xD
Jo jag ville säga förlåt för att jag inte har bloggat på länge
men skolan  har vatrit jobbig och allt med skolavslutningen och mer men vi slutar på
fredag så då kommer jag blogga jätte mycket :))
och det blir nog mycket bilder från avslutningen
nej juste föräldrarna får inte komma på vår avslutning för det blir för mycket folk då
okej det kan jag först med ca 450 elever på vår skola men ändå
Så jävla dåligt jag vill ju att mamma ska komma och mamma vill så gärna komma men
det är bara 9:ornas föräldrar som får komma för dom går ut det här året
okej det kan jag också förstå men allas föräldrar har rätt att komma och om dom
inte får plats så skaffa en större kyrka då för helvete!
Men det har ju kommunen inte råd med så jävla dåligt!
Förlåt för språket men jag blir så arg !!
Emelie
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0