HAO:))

Fredag
Tjenare
Har fått min MOBIL tillbaka <33
Det är fredag och det regnar:((
Och i dag har jag fotbolls match :S
Sådär, KUL
I dag ska vi köra mot dom som ligger 2 i serien
Önska oss lycka till :))
Men man har ju bästa laget ju och lovar att inte släppa in en ända boll!!
( Vet inte om jag kan hålla det men jag ska ge allt )
Hahha, undrar vad som händer efter fotbolls matchen har inget att göra
Meen man får väll sms med världens underbaraste "syster"
Det är helt otroligt jag och ebba träffade henne för ungerför för 5 år sedan på en camping
och vi va bästa kompisar men sen tappade vi kontakten
och nu när jag städade mitt rum riktigt ordentligt typ förra veckan
och då hittade jag hennes telefon numer
jag blev överlycklig och började sms henne
och nu är vi världens bästa systrar
Jag älskar dig mer än allt annat !!
och tänk att hon hade kvar sitt telefonummer som jag hade fårr för 5 år sedan <3
Och syster om vi någon gång bråkar så är det för världens bästa systrar bårkar även i bland och du ska veta att jag älskar dig så himmmmmla MYCKE <33



Kommentarer
Ebba :)

Awe. Du är världens bästa syster !

älskar dig <333333

2011-05-27 @ 16:34:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0