Faaail

Tjo Tjo Det va ju ett tag sen senast xD
Men nu ska ni får höra hur man kan göra bort sig väldigt mycke...
Hahaha, jag och en kompis satt i datasalen och skulle jobba med mitt arbete
och min dator va avstängd och då skulle jag sätta på den men jag tryckte på den dator som var brevid mig ...
Jag stängde av hela hennes dator och fick inte på min och hennes arbete va förstört ( lite av det )
Min kompis började skratta ass mycke men ja fattade inget men sen när hennes dator stängdes av och 
att min kompis sa att jag hade stängt av hennes dator blev det väldigt varmt ^^
Men det va inte allt det har liksom inte gått så bra för mig i dag 
det har blivit varmt ganska många gånger och bara i dag ....

Min kompis = Tilda ;D

Hon kallar det Faaail xD

Emelie
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0